Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadà

 

Els terminis de tramitació han quedat suspesos fins que finalitzi l'estat d'alarma

D’acord amb la Disposició Addicional Tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència del propi Reial Decret.

 

L'Ajuntament de Corbera de Llobregat ha creat aquesta Oficina Virtual per aproximar l'Administració al ciutadà. A partir d'aquest servei es pot consultar informació sobre tràmits i gestions oferts des de l'oficina d'atenció al ciutadà. Addicionalment es pot iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds i tenir accés a la carpeta del ciutadà amb informació personal sota garantia de seguretat.

Consells per a la connexió a la seu electrònica amb Internet Explorer

Com fer tràmits a la seu electrònica (amb certificat digital)

Com fer tràmits a l'eTram (amb idCAT mòbil)

 

 

 

CARPETA CIUTADANA

Accedir a resta de gestions de la meva carpeta ciutadana

Tràmits per tema

Dades de contacte

Oficina d'Atenció a la Ciutadania
c/ de La Pau, 4
08757 Corbera de Llobregat
Tel: 936 500 211

| © 2020 AJUNTAMENT DE CORBERA DE LLOBREGAT Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas